  • Data: 2003-08-17 08:07:14
    Temat: Re: Praca - uzyskanie świadectwa.
    Od: Sajetan Tempe <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wtedy, kiedy Robert Tomasik to napisał(a), był Sat, 16 Aug 2003 12:53:02 +0200:

    > A czy wyrok zawiera treść tego świadectwa? Jeśli tak, to zastępuje takie
    > świadectwo zgodnie z art. 64 kc. Jeśli nie, to nie mam pomysłu jak to
    > rozwiązać w odniesieniu do świadectwa pracy. Co do pieniędzy, to jeśli znany
    > Ci jest jakikolwiek majątek dłużnika pozostaje komornik.

    Niestety wyrok nie zawiera treści świadectwa. Nie było jednak problemu z
    Urzędem Pracy i myślę, że przez jakiś czas można się tym posługiwać jako
    świadectwem. Nie wiem czy kiedyś tylko nie będzie problemów z ZUSem,
    itp. W każdym razie dziękuję za odpowiedź.
    --
    Sajetan Tempe
    "[...] nikt prócz mędrca nie może nie podobac się sam sobie, gdyż nawet