  • Data: 2010-05-27 23:07:21
    Temat: Re: Praca - rozwiazanie umowy
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:htahor$mpg$1@news.task.gda.pl...
    > witam i proszę o pomoc
    >
    > Moj pracodawca nie wypłacił mi (i innym pracownikom) do tej pory
    > wynagrodzenia za miesiąc kwiecień ,
    > do tego nie zapewnia mi pracy tj. przymusowo siedze w domu .

    Ale jak to przymusowo? Przyjeżdżam do pracy i nic nie robię 8 godzin i mi za
    to się należy
    wynagrodzenie. Za nie świadczenie pracy też się należy? Sieroty jakieś
    jesteście i nie macie
    Związków zawodowych ani prawnika? To biegiem do Państwowej Inspekcji Pracy!
    Ale w pracy macie być codziennie zgodnie z regulaminem bo was wyrzucą na
    zbity pisk!

    Feromon