    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca na czarno? Kiedy nie można doprosić się o umowę...
    Date: Thu, 28 May 2009 20:57:41 +0200

    > Zwyczajowo?
    > A nie na podstawie znajomości przepisów prawa?

    nie, ja nie mam nic a nic zwiazkow z przepisami prawa.

    > Przecież podałem konkretne przepisy. Przeczytałeś chociaż?

    ale to nie o przepisy chodzi. Czasami te sa w sposob oczywisty sprzeczne ze
    zdrowym rozsadkiem i wiekszosc ma je w glebokim powazaniu.

    > Powiedzieli???
    > Icek, co ty gadasz?

    to taka przenosnia. Trudno mi bowiem wyobrazic sobie wytuacje w ktorej ktos
    podejmuje prace i nie ma ustalonych warunkow. Rozumiem, ze czasami nie
    pierwszego dnia na pismie ale warunki musza byc jasno ustalone. Miejsce
    pracy, zakres obowiazkow, kwota wynagrodzenia, tym zawieranej umowy i
    wynikajace z niej obowiazki i prawa.

    ;)

    Icek