  • Data: 2005-02-23 08:11:36
    Temat: Re: Praca inzynierska i prawa autorskie,wlasciciela
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DrMaksiu napisał(a):
    > Witam.
    > Jestem w trakcie pisania pracy inzynierskiej i w dokumentach dostalem
    > oswiadczenie w ktorym jest napisane:
    >
    > Oswiadczam,iz przysluguja mi wszelkie prawa autorskie do ww.pracy
    > dyplomowej.Zezwalam WSHE w Lodzi na nieodplatne i bezterminowe korzystanie z
    > przedmiotowej pracy dypolomowej na nastepujacych polach eksploatacji:

    A nie możesz stwierdzić, że nie posiadasz pełni praw autorskich? Tzn np
    prawa do części zdjęć zostały ci udzielone ale bez możliwości
    przekazania ich dalej?
    W końcu "praca inżynierska" (podejrzewam) nie dotyczy wykonania
    materiału zdjęciowego (chyba, że studuiujesz fotografię) a jedynie
    wykonania prezentacji (w sensie programistycznym).

    MAc