  • Data: 2005-02-22 15:20:35
    Temat: Re: Praca inzynierska i prawa autorskie,wlasciciela
    Od: "Krzysztof Bartosiewicz" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie podpisuj! To oszustwo. Zloz skarge do ministerstwa i naglosnij. Chca
    > Ci ukrasc Twoja prace i zgarniac za to pieniadze.

    Hmm a to ciekawe.. U mnie na Politechnice Gdanskiej tez musialem cos
    podobnego podpisac - generalnie cos w stylu praca dyplomowa i jej efekty sa
    wlasnoscia uczelni... Tzn w sumie ja pisalem prace na podstawie programu
    wykonanego dla firmy i w dziekanacie mi powiedzieli ze to tylko formalnosc
    ale fakt pozostaje faktem ze papier podpisalem :(

    Pozdrawiam
    Krzysiek