    From: MaREK <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca i okres próbny
    Date: Mon, 09 Aug 2004 15:09:48 +0200

    el@ wrote:

    > powinieneś poprosić a pracodawca powinien ( ma obowiązek) zawrzec z
    > Tobą umowę [...]

    Dziękuję za odpowiedź.

    Chciałbym się jeszcze raz upewnić czy dobrze rozumię, ponieważ on powiedział
    mi, że na początek to będzie coś jak szkolenie pod okiem "starszego"
    pracownika. Więc czy pomimo tego będę mógł się upierać że ja chcę umowę na
    te 2 tygodnie! :-)
    Z tego co wiem to właśnie na taki okres można podpisać najkrótszą umowę.
    A jeśli powie mi że podpiszą na 3 miesiące ale po 2 tygodniach - to czy nie
    lepiej zrezygnować i nie zostać oszukanym (z drugiej strony wiadomo jaka
    jest obecnie sytuacja na rynku pracy). W sumie to nie będę się mógł wtedy
    niczym bronić, przecież pewnie nikt nie poświadczy że umowa była ze mną
    zawarta (nawet umowa ustna).

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
    --
    MaREK