  • Data: 2006-07-26 12:04:03
    Temat: Re: Praca i odpowiedzialnosc
    Od: Murceen <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-07-26 13:40, Użytkownik Laris napisał:

    > Na razie mam w umowie odpowiedzialnosc ogolna.
    > Wiem, ze to dziwne ale zalozmy taka sytuacje. Przychodzi towar do firmy
    > B i lezy na magazynie wspolnym ( tyle ze w innym miejscu). Cos ginie. Na
    > jakiej podstawie firme B mnie bedzie scigac? Przeciez ja tam nie
    > pracuje. Tak samo z wydawaniem towaru. Jak moge sie podpisywac na
    > papierkach typu MM jak ja tam nie pracuje. Nie jest to lamanie prawa?

    ale Ty pracujesz w magazynie, a co w nim jest, to dla Ciebie nie ma
    znaczenia. to co przyszlo ma sie zgadzac ze stanem magazynowym, minus
    to, co wyjechalo z magazynu.

    to, czy firma B placi firmie A za magazyn, czy nie, to nie Twoja sprawa
    (ale nie w sensie obrazania Ciebie :) tylko to dla Ciebie nie powinno
    miec znaczenia)

    wszystko tak naprawde zalezy od umowy jaka masz podpisana i tego, jakie
    dyspozycje da Ci teraz pracodawca.

    pzdr
    m.