    From: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca i odpowiedzialnosc
    Date: Wed, 26 Jul 2006 13:40:43 +0200

    Użytkownik Murceen <m...@c...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:ea7k9t$eso$...@n...news.tpi.pl...

    > a czy w umowie masz okreslona za towar jakiej firmy odpowiadasz?
    byloby
    > to dosc dziwne. zwykle jest tak, ze odpowiadasz za towar w magazynie,
    > wiec nie ma znaczenia czy jest z firmy A, B, C, F, U, czy P :)

    Na razie mam w umowie odpowiedzialnosc ogolna.
    Wiem, ze to dziwne ale zalozmy taka sytuacje. Przychodzi towar do firmy
    B i lezy na magazynie wspolnym ( tyle ze w innym miejscu). Cos ginie. Na
    jakiej podstawie firme B mnie bedzie scigac? Przeciez ja tam nie
    pracuje. Tak samo z wydawaniem towaru. Jak moge sie podpisywac na
    papierkach typu MM jak ja tam nie pracuje. Nie jest to lamanie prawa?

    pozdrawiam
    Laris