  • Data: 2003-01-13 13:43:21
    Temat: Re: Pożyczyłampieniądze
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: <a...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    kilka pytań:

    : Wtedy mozesz zlozyc we wlasciwym dla jego miejsca zamieszkania sadzie
    pozew o
    : zaplate

    w jakim postępowaniu?

    : - gdzie oprocz sumy pozyczki mozesz zazadac ustwowych odsetek za zwloke
    : od dnia nastepnego po dniu kiedy miala nastapic zaplata - do dnia zaplaty.

    a w jaki sposób otrzymać wyższą kwote niż wynikającą z prostego wyliczenia
    odsetek?

    : W pozwie mozesz tez zawrzec wniosek o zwolnienie cie z kosztow
    : sadowych (zebys nie musiala oplacac wpisu itp).

    a podstawy do takiego wniosku?

    : Przydaloby sie zebys wniosla o
    : wydanie wyroku zaocznego - bo najprawdopodobniej byly malzonek moze unikac
    : kontaktu z Sadem.

    Po co?

    : I tak to mniekj wiecej wyglada - w wielkim skrocie. Jesli masz jakies
    pytania -
    : chetnie odpowiem :)

    ja mam, są powyżej, dzięki za odpowiedzenie

    pozdrawiam

    marcin