  • Data: 2002-06-27 14:47:37
    Temat: Re: Pozyczone pieniadze - problem
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:1464-1025167757@as1-69.poznan.dialup.inetia.pl.
    ..

    > Uwazam, ze trzeba zawsze spisywac umowy. Nawet z rodzina!
    > I trzeba skonczyc z tym obrazaniem sie, jak ktos chce cos na pismie!!!

    Ja staram sie nie pozyczac, ale jak potrzebuje to mam znajomych lepszych niz
    rodzina.
    I nie musze spisywac zadnej umowy.
    Ale swoja droga fakt: "Jak chcesz stracic przyjaciela pozycz mu pieniadze"
    ;)

    I swoja droga jak kiedys by ktos chcial zebym podpisal taka umowe na pewno
    bym sie nie obrazil.
    W koncu to ja prosze.

    Astucci