  • Data: 2006-11-24 11:09:03
    Temat: Re: Pożyczka - zabezpieczenie ???
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i...@w...pl napisał(a):

    > Widocznie są powody, dla których bank mu nie po drodze, więc te same
    > powody - jakie by nie były - powinny i Ciebie odwieść od zamiaru
    > pożyczenia znajomemu pieniędzy.

    Mój ulubiony przypadek bo dotyczący mnie: idiotyczny wpis w BiK i żaden
    bank nie chciał ze mną rozmawiać. Wisi w BiK - kredytu nie ma. Koniec
    Kropka. Czyli ogólnie macie rację (dobry zwyczaj nie pożyczaj) ale
    raczej nie znacie kontekstu. Różnica między znajomymi a klientem a
    bankiem jest taka, że znajomy może zadowolić się mniejszym lub zerowym
    zyskiem. Wtedy na powiedzmy X tysięcy pożyczki wystarczy zabezpieczenie
    w postaci Y=X tysięcy wartego samochodu (a nie X podzielonego przez dwa
    a najlepiej przez 10 :)

    Poza tym ludzie powinni sobie pomagać - mnie zresztą uratował Raiffeisen
    bo zamiast ślepo patrzeć w BiK zainteresowali się faktami czyli umowami
    i obrotami firmy oraz bzdurnością wpisu do BiK :D