  • Data: 2003-02-25 14:25:10
    Temat: Re: Pożyczka, odsetki karne, koszty itp. ? - pytanie
    Od: "Sarajewo" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E5AE99D.3080605@poczta.onet.pl...

    > no cóz, to już zależy od daru przekonywania... ;)

    Czyżby? Czy normalnym następstwem nie wywiązania się z umowy pożyczki jest
    szkoda po stronie wierzyciela w postaci opłat za magazynowanie towaru lub
    "postojowe"? W jakim wymiarze mógłby wg Ciebie dochodzić odszkodowania? Co
    gdyby nie miał na puszczenie totka, a puszczał systemem i w danym okresie
    wygrał główną wygraną? Też mógłby się za to domagać odszkodowania? Jestem na
    nie! I spróbuj mnie przekonać.

    Tomek