  • Data: 2005-11-18 07:24:42
    Temat: Re: Pozwolenie na broń
    Od: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dljuhb$7fu$1@news.task.gda.pl...
    > No az tak prosto to nie jest, aczkolwiek faktycznie bron da sie przerobic
    > :)

    wystarczy wymiana lufy :)
    koszt lufy oraz wymiany około 200 zł - słowa rusznikarza, który naprawiał mi
    iglicę po tym jak sie zacięła. Fakt - niektóre modele broni powstały stricte
    jako gazowe i w nich niektóre elementy są ze specjalnie mniej trwałych
    materiałów, co oznacza, że przy przerobieniu na ostrą po kilkunastu
    strzałach powinna się rozpaść. nie zmienia to faktu, że kilkanaście strzałów
    możnaby oddać. Ale są modele - np P 63 (czy P 64), CZ, starsze Walthery
    (taki ja mam, 9 mm, przeróbka z ostrej na gazową), które zalegały stany
    magazynowe i z ostrej broni zrobiono gazową po prostu poprzez wymianę lufy
    na taką ze wspawana przegrodą. Tu wystarczy wymienić lufę i masz w pełni
    sprawną broń ostrą.

    pozdrawiam,
    Mirek