eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
  • Data: 2015-09-02 15:01:27
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > .>> działania uboczne" które przynajmniej w kilku/kilkunastu
    > przypadkach rocznie

    > Chodzi o to, ze przy tej ilosci o ktorej pisales, to nie kluja.
    > Jakby bylo tego wiecej, to by kluly, i ktos by z tym cos zrobil.
    > A widac jest tego tak malo, ze nie kluje ...
    >
    > J.

    Chodziło mi nie o to że przypadki zaklasyfikowane jako skutki szczepień kłują w
    oczy swoją ilością tylko przypadek zaklasyfikowany jako skutek szczepień tak
    kłuje w oczy powiązaniem ze szczepieniem że już tylko z dużym trudem da to
    "prawdopodobne" powiązanie zignorować.

    Na filmiku z konferencji KORWIN o poszerzeniu szczepień przymusowych padła
    sugestia że liczba przypadków (dużych) powikłań poszczepiennych "może być"
    *w RP3* bardzo znacznie niedoszacowana.

    https://youtu.be/JDqSg64vxKM

    --
    A. Filip
    Widzi krowa, że na dachu słoma. (Przysłowie białoruskie)