  • Data: 2006-09-26 20:06:00
    Temat: Re: Powolanie do sluzby wojskowej a obrona pracy mgr.
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-09-2006 o 20:57:53 wombi <j...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    enia/d06808.pdf

> [...]
    > ,,Ilekroć w ustawie jest mowa o "absolwentach szkół wyższych", rozumie
    > się przez to poborowych, którzy ukończyli ostatni rok nauki przewidziany
    > programem jednolitych studiów magisterskich lub studiów wyższych
    > zawodowych, a jeżeli bezpośrednio po ukończeniu studiów wyższych
    > zawodowych podjęli naukę na uzupełniających studiach magisterskich -
    > także poborowych, którzy ukończyli ostatni rok nauki przewidziany
    > programem tych studiów - choćby studiów nie ukończyli, a studia były
    > prowadzone w systemie dziennym, wieczorowym lub zaocznym".

    A ja sie podepne: po ukonczeniu studiow magisterskich planuje kontynuowac
    nauke na uczelni na studiach doktorskich. Co na to WKU moze powiedziec?
    Magistra przykladowo obronie we wrzesniu, WKU kaze stawic sie po obronie,
    od pazdziernika zaczynam studia doktorskie ... i? Jesli nie zechca
    przepisac do rezerwy to mam zmarnowac caly rok przez glupi obowiazek
    sluzby?

    Obrona dopiero za dwa lata ale lepiej wiedziec z wyprzedzeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik