  • Data: 2011-07-27 16:09:21
    Temat: Re: Powództwo o potrąconą (umorzoną wierzytelność)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To źle zrozumiałem - bo wyszło mi że rozważasz taką wersję,
    > że w już prowadzonym postępowaniu potrącenie pada z braku dowodów,
    > z okazji braku możliwości "dociągnięcia" tych dowodów nic się
    > nie da już zrobić, ale rozważasz potrącenie *innego* długu.

    Wiesz - i tak i nie, bo potrącenie dotyczyło kilku tytułów.
    Jeden to obniżenie czynszu, drugi to utracone korzyści.

    Więc zależnie od wyroku, może być że żądanie obniżki czynszu sądu uzna za
    nieuzasadnione (czyli ten temat będzie zamknięty), a drugi tylko za
    nieudowodnione w sensie kwoty (co IMO nie oznacza że utracone korzyści nie
    miały miejsca), czy wręcz że pozwany nie podniósł ich w zarzucie potrącenia
    (odpowiedź na pozew nawet moim zdaniem nie jest w tej sprawie jednoznaczna -
    na dwoje babka wróżyła.).
    .
    Dlatego prosiłem o sprawdzenie czy dobrze rozumuję, że w takim wypadku te
    utracone korzyści nadal można potrącić, a ich zasadność udowodnić gdzieś
    dalej.
    Nie wiem gdzie, np. przy powództwie przeciwegzekucyjnym?