    From: "woo-cash" <w...@t...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powiadamianie o zadłużeniu.
    Date: Mon, 19 Jan 2004 20:04:28 +0100

    Użytkownik "Marcin 'stern' Surowiec" <s...@f...id.pl_a.to.usun> napisał
    w wiadomości news:slrn.pl.c0o86g.3vu92uh.stern@www.slrn.z.pl...
    > nikt nie ma obowiązku.
    > Tylko tyle, że jeżeli zapłaciłbyś TP SA po dokonaniu przez nich sprzedaży
    > zamiast płacić windykatorom, to dług wygasa.

    To ja się podczepię pod ten wątek, co jest coś, co mnie nurtuje.

    Miałem podobną sytuację. Rzecz tyczyła spółdzielni mieszkaniowej. Przyszlo
    zawiadomienie, doszło do porozumienia, zadłużenie zostało spłacone bez
    odsetek karnych w nowoustalonych terminach. Spłata zadłużenia nastąpiła na
    rachunek spółdzielni, zgodnie z zaleceniem firmy windykatorskiej.

    Jakiś czas później natomiast otrzymałem fakturę, obciążającą mnie prowizją
    (refakturowaną) z tytułu prowizji, którą naliczyła sobie firma
    windykatorska.

    A jaki dowód ma firma windykatorska w takiej sytuacji na to, iż to na skutek
    ich działań wierzytelność została spłacona?

    To tak już z czystej ciekawości, bo i tę fakturę już zapłaciłem, bo szkoda
    mi nerwów na takie potyczki.
    Pozdrawiam,
    Woo.

    - Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash -
    http://www.woo.strefa.pl

    "Prawda jest jak dupa. Każdy ma swoją" (C) K. Daukszewicz