    From: "Paweł S" <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poważny problem!!! Prosze co poradzicie? Raczej pilne
    Date: Sat, 12 Jan 2002 23:13:30 +0100

    > Czy istnieje u Was samorząd studencki?!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hmm tego to nie wiem, ale zapytam się.

    > U mnie jak się samorząd uprze to nikt nie jest w stanie ani wylecieć ani
    > zrezygnować :o)

    Jeżeli to prawda, to ciekawe co piszesz.

    > W dodatku dziewczyna nie będzie się czuła osamotniona.

    Sprawa teraz jest na takim etapie: Kumpela zdecydowała sie jednak
    zrezygnować, w poniedziałek ma rozmawiać z dziekanem (Chyba że coś sie uda
    załatwić u dziekana). Straciła juz ochote na tą uczelnie, 4 lata męczarni na
    Politechnice pójdzie na marne. Idzie do Policealnego Studium
    Informatycznego, na grafike komputerową.

    Smutne to ale....... życie toczy sie dalej

    Pozdrawiam Paweł S.