  • Data: 2003-05-19 20:12:57
    Temat: Re: Potrzebuje pomocy...prosze o dobre rady
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Jest roznica pomiedzy 1 piwem a np. 5

    Oczywiście, że jest. Ale ilościowa, a nie jakościowa. Rozsądnie rzecz ważąc
    mogłeś się domyslić od razu, że trzeźwy nie rzuca do przechodniów butelkami.

    | JAKIM PRAKU ?!

    Faktycznie, piszesz że podszedłeś, więc założyłem bezpodstawnie, że dalej
    siedzieli na tej ławce.|
    | Ja ich nie atakowalem !!!

    Nie atakowałeś fizycznie. Ale z punktu widzenia psychologii, to właśnie ich
    atakowałeś. Zadziała nawet odpowiedni mechanizm. Dwóch zaatakowanych o
    różnych zdaniach nagle konsoliduje swe wysiłki przeciwko napastnikowi.
    Zauważ, że początkowo ten drugi też przyznawał Ci rację.

    | A jezeli chodzi o nasze "spotkanie" to bylo nie do unikniencia poniewaz
    on
    | rowniez szedl do swojego domu ktory jest bardzo blisko mojego; a pech
    | chcial ze przechodzil w tym samym czasie co ja.

    Napisałeś, że podszedłeś do nich.

    | To by sie moglo bardzo zle skonczyc, albo dla mnie albo dla niego...wybacz
    | ale kretynow nienawidzę.

    Wybaczam. Ja też nienawidzę kretynów. Nie myślałem o załatwianiu tej sprawy
    "na uklepanej ziemi", tylko po prostu porozmawianie na spokojnie.