  • Data: 2009-06-02 15:02:04
    Temat: Re: Potrzebna porada prawna - uszkodzilem kabel TP
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    q...@g...com pisze:

    > Nie wiedziałem o kablu, natomiast TP posiada mapke geodezyjna na
    > ktorej kabel jest z tym ze nie jest w zaden sposob opisany.

    Skoro kabel jest na mapce geodezyjnej (którą powinieneś był i tak zdobyć
    do każdego pozwolenia na budowę), to masz tutaj przerąbane.

    Inna sprawa, że nie zostałeś o tym powiadomiony przez poprzedniego
    właściciela - jeśli on o tym wiedział, to źle zrobił, że nie powiedział.

    Jeśli nie ma w KW służebności, to możesz teraz nakazać TPSA usunięcie kabla.

    Może się dogadają, że oni za jakąś gratyfikację podpiszą nową umowę z
    nowym właścicielem? Np. za 500zł plus promocyjne łącze? ;)