    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 20:24:12 +0100

    W dniu 04.12.2023 o 17:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > 112 bywa bardzo głupim pomysłem.

    Z braku laku jak widać lepszym niż udanie się na komisariat. Przez
    analogię lepiej zadzwonić na 112 niż usać się manualnie na sor - niby na
    tiage nie powinno mieć znaczenia czy sam przyszedłeś cy cię karetka
    przywiozła, ale jakoś jednak ma - jak sam przyjdziesz to cię mniej
    powiażnie traktują i na sor i na komisariacie.

    > Po zadzwonieniu na widok leżącej nieprzytomnej dziewczyny na 112
    > wymagaliby od Ciebie, żeby do słuchawki podszedł opiekun prawny tejże to
    > dopiero będą mogli zawezwać karetkę, a jak nie to spierdalaj (mi się
    > zdarzyło).

    Mi się zdażyło że na zgłoszenie na 112 olali ewidentne objawy udaru.
    Zadzwoniłem na 999 i tam mnie potraktowali bardzo profesjonalnie - nawet
    jak się zorientowali że prowadzę samochód dlatego danych części danych
    im z pamięci nie poda to powiedzieli, że zespół już jedzie żebym jechał
    ostrożnie a nie zapierdalał bo nie chcą wysyłać drugiego do mojego wypadku.

    Z drugiej strony kiedyś ze 112 mnie przekierowali na linie medyczną i
    tam mi kazali przynieść "mojego pacjenta" na sor. Tłumaczenia że to jest
    ich pacjent a nie mój bo mnie nawet na miejscu nie ma a pacjent sam po
    schodach nie zejdzie nie pomogły. Rozłączyłem się zadzwoniłem na 112,
    powiedziałem jeszcze raz co się dzieję i że mnie spławili. operator
    powiedział że mnie przełącza znów na medyczną ale chwilę to potrwa "bo
    musi ich najpierw naprostować: i żebym nie dokładał słuchawki bo pewnie
    chwilę to zajmnie. Ostatecznie przyjechali a pacjenta po "leczeniu
    ambulatoryjnym" nie pozwolili mi odebrać, bo przecież nie może chodzić i
    go zespołem do domu odwiozą zeby się urazów wtórnych nie nabawił. Ale na
    skargę odpowiedzieli tradycyjnie że wszystko dobrze było a nagranie
    "zaginęło".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!