  • Data: 2003-11-18 16:32:38
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bpdgso$nkf$1@inews.gazeta.pl

    > [.................]
    > Nie. Nie rozmawiam sam ze sobą.
    > Któryś użytkownik (nie chce mi się dochodzić - który)
    > z adresu: NNTP-Posting-Host: 217.153.29.41
    > porzez: X-Complaints-To: a...@i...pl
    > prubuje nieudolnie "podrobić podpis"
    > ŁAMIE PRAWO.
    > \|/ re:

    Czy mógłbyś to przetłumaczyć z "polskiego na nasze"?.

    > Nie. Nie rozmawiam sam ze sobą.

    To rozumiem.

    > Któryś użytkownik (nie chce mi się dochodzić - który)

    To również rozumiem.

    > z adresu: NNTP-Posting-Host: 217.153.29.41

    Także zrozumiałe.

    > porzez: X-Complaints-To: a...@i...pl

    Także zrozumiałe.

    > prubuje nieudolnie "podrobić podpis"

    Tu zaczynam się gubić. Kto i gdzie *próbuje" ?

    > ŁAMIE PRAWO.

    Coś krzyczysz, ale jak to się ma do powyższego?.

    > \|/ re:

    "RE" oznacza odpowiedź, ale te "patyki" i
    dwukropek zmieniają tego znaczenie. Na
    co?, nie wiem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć wygodnie i