  • Data: 2010-08-18 08:52:13
    Temat: Re: Postępowanie upominawcze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Massai pisze:

    > Hm a z innej beczki.
    > Mam takieg dłużnika... prowadził DG, był zameldowany w konkretnym
    > miejscu.
    > Dostał fakturę, zapłacił część.
    > Potem zniknął na rok, ostatnio się objawił, nową firmę prowadzi, teraz
    > już spółkę zoo, pod nowym adresem, nie odbiera telefonów.
    > Starej DG już nie prowadzi.
    >
    > Jak ustalić jego aktualny adres zameldowania? Czy na pałę wysłać
    > ponaglenie do zapłaty na stary adres?

    Możesz wysłać na pałę - z potwierdzeniem odbioru, to zobaczysz
    czy/kto odbierze.

    Idź też do sądu, gdzie prowadzone są akta KRS tej spółki i poproś o
    wgląd w nie. We wniosku o rejestrację spółki, czy w akcie notarialnym,
    powinien być adres wspólnika/prezesa (czy kim on tam jest) wraz z
    podanym przez niego adresem na ten dzień.

    --
    Liwiusz