    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie upominawcze
    Date: Tue, 17 Aug 2010 17:41:01 +0200

    Franek pisze:
    > Liwiuszu ale to jakaś masakra. Znajomy jest zameldowany w innym mieście,
    > mieszkał w innym i na ten adres może się spodziewać czegoś od pewnego złośliwca.
    > A od miesiąca mieszka już w innym miejscu i nie ma możliwości kontrolowania czy
    > na stary adres zamieszkania coś przychodzi.

    Podstawą jest meldowanie się tam, gdzie się mieszka. Bo inaczej
    wykazywanie potem, że się gdzieś nie mieszkało, mimo że się tam było
    zameldowanym, może być po prostu kopaniem się z koniem.

    A jeśli przemeldować się nie chce/nie można, to przynajmniej pilnować
    korespondencji. Zakładam, że pod adresem z meldunku jakaś rodzina
    mieszka, a nie obce osoby (bo to już by było niebezpieczne).

    Dziś w sekretariacie sądu spotkałem pewną panią, która przyszła
    oglądać akta sprawny z nakazu zapłaty z 2008r. Dowiedziała się teraz,
    gdy odwiedził ją komornik. Okazało się, że listy odbierała jej synowa i
    informacji nie przekazywała dalej...

    --
    Liwiusz