eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostępowanie egzekucyjne Przekazanie sprawy od komornika do komornika vs skarga na tego pierwszego ... › Re: Postępowanie egzekucyjne Przekazanie sprawy od komornika do komornika vs skarga na tego pierwszego ...
  • Data: 2008-02-16 18:18:29
    Temat: Re: Postępowanie egzekucyjne Przekazanie sprawy od komornika do komornika vs skarga na tego pierwszego ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Komornik powinien oddać kasę, którą wyegzekował "za bardzo" i tyle.

    Rzecz polega na tym, że przed sądem (po tym jak dłużnik się
    poskarżył) komornik zeznał, że kasę oddał.

    Kasa nie jest oddana do dziś.

    Mnie szczerze łazi po głowie zawiadomienie prokuratury, ale
    zastanawiam się czy w egzekucyjnym/cywilnym prawie czegoś na to
    nie ma. Ja osobiście nie kojarzę ... i nie mam pomysłu na
    "doradzenie".

    6008