eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostępowanie egzekucyjne Przekazanie sprawy od komornika do komornika vs skarga na tego pierwszego ... › Re: Postępowanie egzekucyjne Przekazanie sprawy od komornika do komornika vs skarga na tego pierwszego ...
  • Data: 2008-02-17 20:10:43
    Temat: Re: Postępowanie egzekucyjne Przekazanie sprawy od komornika do komornika vs skarga na tego pierwszego ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Komornik na "gębę" nie oddaje. Przelew lub gotówka za pokwitowaniem.

    To jeszcze raz:
    Komornik zajął konto nr 1234 w banku BANKO-BANK.
    Na konto nr 1234 w banku BANKO-BANK kasa nie wpłynęła. Przekazu
    pocztowego na adres dłużnika nie odnotowano.

    > Niech pokaże dowód.

    No fajnie, tyle to wiem - pytanie jest o to "jak to ogarnąć" -
    Sąd rozpatrując skargę dłużnika, gdzie dłużnik skarżył się
    następująco: komornik buchnął za dużo kasy - komornik
    odpowiedział ODDAŁEM KASĘ, PROSZĘ SPADAĆ. Sąd w związku z
    oświadczeniem komornika skargę oddalił.

    Żalić się na postanowienie sądu co do odpowiedzi na skargę ?
    Zawiadamiać prokuraturę ?

    6008