  • Data: 2004-03-29 19:55:55
    Temat: Re: Postanowienie o zawieszeniu a komornik
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " jurek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c49gqf$11q$1@inews.gazeta.pl...
    > Poszedłem z tym pismem do komornika ,a ten dalej odmówił mi zwrotu
    auta....co

    Komornik raz zlapanej zdobyczy tak latwo nie wypuszcza. A tu ma podstawe
    prawna.

    > o tym myslicie???...oraz czy te postanowienie o zawieszeniu automatycznie
    > nakazuje komornikowi zwolnienie auta??

    A niby dlaczego? Odda Ci auto, jak sad tak rozstrzygnie. Na razie komornik
    musi czekac na decyzje. Jesli okaze sie, ze masz racje, bedzie Ci musial
    zwrocic autko, a Ty bedziesz go mogl scigac np. z art. 231 k.k.

    --
    pozdrawiam:-) Marek