  • Data: 2005-04-26 18:36:13
    Temat: Re: Postanowienie o zabezpieczeniu majątkowym ?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to jest zabezpieczenie majątkowe? Samochód, jeśli pochodził z
    > kradzieży, to najpewniej został zabezpieczony jako dowód w sprawie.
    > Tymczasowe zabezpieczenie mienia - bo jak sądzę o to Ci chodzi - to
    > instytucja, która z tego co pamiętam powstała później. Nie mam pod ręką
    > przepisów, ale o ile się nie mylę, to weszła w życie wraz ze zmianą
    > kodeksów karnego i postępowania karnego, a więc 1997 rok.

    Samochód był mój i mi skradziono przed postanowieniem o zabezpieczeniu
    majatkowym.
    Czy telefon komornika wykonującego powyzsze zabezpieczenie do prokuratora
    jest wystarczający iz samochód bedacy własnoscią osoby xyz został zgłoszony
    na policji jako skradziony. W zwiazku z powyższym egzekucja w tym zakresie
    jest bezskuteczna. Czy powinienem otrzymać zawiadomienie o bezskutecznej
    egzekucji w tym zakresie?