  • Data: 2009-12-22 09:26:10
    Temat: Re: Post. cywilne, sprostowanie protokołu
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-12-2009 o 10:06:17 przypadek <p...@g...pl> napisał(a):

    > Tzn prostuje się głównie po to, żeby w aktach pozostał ślad, że nie
    > zgadzasz się z treścią, mniejsza już o to czy sąd uzna wniosek (nawet
    > nie jestem pewien, czy po zmianie sądu można go rozpatrzyć). Lepiej
    > już zrobić to pisemnie, aby znowu nie zostało nic przekręcone, gdzie
    > to prześlesz jest mniej istotne, najwyżej doślą "w ślad za", tylko
    > podaj sygnaturę.

    Rozumiem, dzięki.

    Z tym że najpierw musiałbym mieć wgląd w ten protokół.
    Czy można go uzyskać "zdalnie"? Tzn. wysłać wniosek
    o przysłanie kopii protokołu, sąd wtedy wezwie do uiszczenia
    opłaty,uiszczę, dostanę kopię. Potem wnoszę sprostowanie
    i koniec sprawy?

    I jeszcze jak to się ma do art. 233 KK - w końcu
    w papierach jest coś czego nie powiedziałem.

    --
    Tomek