  • Data: 2006-03-07 10:01:41
    Temat: Re: Posrednik sprzedazy nieruchomosci
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam to samo. Posrednik wzial 5000 ode mnie i 7000 od kupujacego (uznana
    agencja niby...) a tak naprawde nie wiadomo za bardzo - za co. Kilka
    telefonow, jedno spotkanie. Nawet rzeczoznawca pojawil sie tylko z banku, w
    ktorym kupujacy bral kredyt. Czy takie "nieco zawyzone" prowizje sa w ogole
    legalne? A jezeli sa - czy oni biora na siebie jakas odpowiedzialnosc przy
    posrednictwie, ze taka marze sobie naliczaja?

    Pozdrawiam,

    Tiger