eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-10 11:23:35
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cd53e79$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 10.05.2019 o 09:18, Liwiusz pisze:

    >Są idioci, którzy nie ogarniają, że homoseksualizm nie jest niezgodny
    >z prawem, a pedofilia tak. Nawet gdyby cały kościół składał się z
    >homoseksualistów, to nikt normalny by się tego nie czepiał.

    Oj tam - jesli to zle prawo, to mozna je zmienic :-P

    Homoseksualizm byl karany w Anglii jeszcze w okolicach II WS.

    A kosciol pelny homoseksualnych duchownych ... no nie wiem, czy reszta
    wiernych by to zniosla tak prosto.

    >Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby
    >homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.

    A pedofilia to od ilu lat ?
    Bo potem patrzysz, jak ksiadz "podrywa" ci chlopaka (dziecko) w wieku
    15, 16 czy 17 lat ...

    >To nie homoseksualiści wewnątrz kościoła są problemem, oni tam byli
    >od zawsze.

    Biorac pod uwage "podstawy wiary", to nie wiem, czy nie sa problemem.

    >Problemem jest sposób funkcjonowania tej instytucji. W innych
    >instytucjach też są homoseksualiści, ale jakoś nie przerzucają
    >pedofilów z oddziału do oddziału żeby ich chronić.

    To akurat jak wszedzie - "swojego" sie chroni, dopoki sprawa sie nie
    rypnie.

    >Problemem są też wyznawcy: dziwnie łagodne wyroki dla gwałcicieli w
    >czarnych sukienkach, opieszałość organów ścigania i "nic nie
    >widziałem, nic nie słyszałem" szeregowych wyznawców.

    No, ksiadz tez tak calkiem jawnie na oczach wyznawcow tego nie robi

    J.