eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-09 21:52:08
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2019 o 17:11, Liwiusz pisze:

    > Tak jest już co najmniej od czasów prawa rzymskiego. Kościół powstał po
    > to, aby "dawać cukierki", a nie powstał po to, aby homoseksualiści
    > uprawiali swoje pedofilskie żądze.

    Zgubiłeś wątek.

    Poza tym pieprzysz głupoty. To tak jakbyś napisał, że nie po to
    przywódca Korei Płn. został słońcem narodu, żeby ludzie w jego kraju z
    głodu umierali. Ma inne cele statutowe. A skoro z głodu umierają, to
    przecież nie jego wina, bo przecież został słońcem narodu żeby rozdawać
    dzieciom cukierki. I faktycznie wypełnia cele statutowe, niektórym
    rozdaje, więc bez sensu się go czepiają.

    > Ano, dużo hipokryzji u ciebie. Kościół - zły. Państwowa szkoła, policja
    > - dobrzy, mimo że robią to samo.

    Masz urojenia. Nie wspomniałem słowem o państwowej szkole czy policji.
    To tylko twoja wyobraźnia sobie to dopowiedziała.

    Pozdrawiam
    Piotr