    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porownywarka cen
    Date: Tue, 6 May 2008 20:46:52 +0200

    Dnia Tue, 6 May 2008 10:01:51 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > Zastanawiam sie nad taka sprawa - czy serwis internetowy
    > zamieszczajacy porownania cen pomiedzy sklepami( przy czym te ceny
    > uzyskiwane sa wlasnorecznie, a nie poprzez zgloszenie sie sklepow do
    > wspolpracy ), naraza sie na nieprzyjemnosci - zakladajac ze
    > wlasciciele sklepow nie zycza sobie publikacji cen?

    Nie. Ceny są (muszą być) jawne, więc trudno kogoś się czepić że je
    publikuje dalej. Jedyny problem moze byc wg mnie jezeli cena sie radykalnie
    zmieni a Ty nie bedziesz aktualizowac serwisu - ale to raczej nie jest
    sprawa natury prawnej, po prostu ktos sobie pokrzyczy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl