    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Thu, 28 Jul 2005 22:58:51 +0200

    Harry napisał(a):
    > No to zes przysolil mi tymi wywodami o hitlerze ;),

    dlugie watki zwykle sie na tym koncza :-)

    bezpodstawne
    > zatrzymanie tez jest zmora, ktora nalezalo by ograniczyc do minimum.
    > Nie wiem czemu tak zaciekle bronisz zlodzieja ktory kradnie samochod, bo
    > o nim rozmawiamy chyba.

    bronie praw czlowieka, a ma je kazdy.
    Tu mozna wykluczyc osobe ktora dla celow $ zabija lub dla zabawy lub
    osobe ktora bez zadnych skrupolow by tego dokonala.

    Przeciez sam jest sobie winien, ze probowal
    > ukrasc samochod.

    za to jest kryminal a nie smierc.

    Wiesz od czego w pewnym znanaym zachodnim banku zaczynaja szkolenia?

    Wpajaja ludziom ze zawsze gdy bedzie jkaikolwiek napad maja oddawac
    pieniadze, bo to tylko zwykly przedmiot ktory zawsze mozesz zdobyc,
    zycia nie kupisz.

    A osoba ktora skutecznie zapobiegla kradziezy ma byc
    > ukarana.

    osoba ktora ma w planie zamordowanie czlowieka kradnacego samochod,
    czyli stawiajaca zycie ludzkie ponizej "parcha" na czterech kolkach
    jest genralnie nikim.
    I powinna dostac z 25 lat. Co innego jak by naprawde sie bronila
    (przezd bezposrednim atakiem).

    To jak to zrobila w prawdzie budzi watpliwosci, ale wyobrazisz
    > sobie sytuacje ze lapiesz zlodzieja na goracym uczynku a on mowi" o
    > kurcze, masz mnie" , predzej cie zatlucze na smierc zeby nie pojsc do
    > pierdla i zwieje, wiec sie obudz , w jakim ty swiecie zyjesz.

    jezeli nie potrafisz zlapac to dzownisz na policje jezeli sie nie boisz
    to go powalasz na ziemie wykrecajac lapy i krzyczysz by wezwano policje
    ale nie przygotowujesz sie/liczysz na do/na zamordowania takiego
    czlowieka.

    P.