  • Data: 2005-07-27 11:13:05
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:dc7pat$7vh$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Widoczność to rzecz względna. A żadna norma nie daje ci prawa karania
    > złodzieja krzesłem elektrycznym.

    > Zostaniesz skazany za nieumyślne spowodowanie śmierci złodzieja.

    > Ty.
    >

    > --
    > @ Johnson

    OK złe prawo. Jakoś to do mnie nie przemawia, dla mnie nie ma roznicy czy
    pies zagryzie czy urządzenie porazi. Przeciez wiadomo ze skoro pies siedzi w
    samochodzie to po to by pilnować a skutki włamania mogą być różne albo pies
    tylko ugryzie np. w noge lub zagryzie na smierć, wiec złodziej wie ze
    ryzykuje, tak samo ryzykuje widząc tabliczke ostrzegawczą o porazeniu prądem
    po wlamaniu sie, więc złodziej ma wybór porazenie a nawet śmierć lub
    pogryzienie tylko w noge lub zagryzienie na smierć. Obie opcje sa w celu
    odpędzenia złodzieja. Dla mnie to prawidłowa logika, wiec prawo powinno być
    po stronie wlasciciela Auta., a nie karac zlodzieja za wlamanie i utrzymywac
    go w zakladzie karnym i dodatkowo utrzymywac wlasciciela Auta rowniez w
    zakladzie karnym przez np. 25 lat niby za zabujstwo, chociaz nic nie zrobil
    bo wlasciciel Auta smacznie sobie spal w nocy kiedy zlodziej wlamal sie do
    auta i nie wierzyl ze pies jest groźny lub tabliczka informacyjna mowila
    prawde.
    Pozdrawiam
    Mariusz