  • Data: 2009-10-09 06:53:35
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 15:33:54 +0100, pmlb napisał(a):

    > O i juz pracowdawca nie ma problemu z brakiem pracownika? Jakie to ma
    > znaczenie czy pracownik zostanie w luzku czy umrze dla pracodawcy w dzien
    > jego nieobecnosci?

    Problem ten sam ale przyczyny mogą być różne - wina pracodawcy, wina
    nieumyślna pracownika, wina umyślna pracownika, "siła wyższa".

    > Polska jest?:)))) zaraz po... afganistanie czy hondurasie?

    Po pierwsze nie twierdziłem że jest. Po drugie nie mam powodów do narzekań
    - mogę robić zdjęcia w mieście i policja mnie nie aresztuje. Jak siedzę w
    parku i obieram jabłko nożem to też mnie nikt nie aresztuje, nawet jeśli to
    będzie maczeta.
    Jedyne czego zazdroszczę to szkocki Land Reform Act 2003 - no ale Szkocja
    to podobno ta mniej cywilizowana część UK.

    > Pokaz choc jeden taki przypadek? Albo zamilcz.

    Kangura z Australii też mam Ci przywieźć żeby udowodnić że istnieje?
    Masz orzeczenia sądów, nawet najwyższego OSNAP 2002/15/357, masz jasny
    Kodeks Pracy (czytałeś chociaż?), masz dziesiątki opinii prawników.
    Z własnego doświadczenia w firmie w której pracuję mogę podać tylko dwa
    odmienne przykłady - dwie osoby które powinny wylecieć dyscyplinarnie
    mogły zwolnić się samemu - tyle że to była dobra wola pracodawcy, a nie
    prawo.

    Henry