    From: "zdunek" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poradzcie (Niewykonana usługa, a żądanie zapłaty)
    Date: Wed, 22 Feb 2006 19:45:19 +0100

    Użytkownik "allbi" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    news:dtd7hm$onr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "zdunek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Patrz. Post Scriptum, bo chyba jeszcze czegoś nie wiesz.

    > Wg mnie za niewykonaną usługę nie powinno się pobierać opłaty. Ale jeśli
    > zostałeś uprzedzony o konieczności zapłaty nawet jeśli się nie uda to
    chyba
    > kwestia zapłaty przedstawia się inaczej. Miałbyś przecież do wyboru - uda
    > się, albo nie, ale płacić musiałbyś.
    > Z "chronologii" Twojej wypowiedzi wynika, że najpierw zdecydowałeś się
    > zapłacić za pracę ekipy, a po trzech godzinach okazało się, że nic nie
    > wyjdzie z tej roboty.
> [...]

    Masz swieta racje. Troche mna potrzeslo i moze to kwestia emocji.
    Na ogol staram sie byc opanowany. Dzieki za odpowiedz. Postanowilem jednak
    nie
    zaplacic, bo zrujnowany dom (rozkute rury wodociagowe) i nie usunieta awaria
    nie warte sa zaplacenia. Tak na marginesie- na drugi dzien przyszedl kolega
    i pkazal mi palcem gdzie jest zator. Usunelismy go w 20 minut.
    Dzieki za zaiteresowanie....