  • Data: 2007-03-05 20:56:30
    Temat: Re: Porada prawna online...
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Mar 2007 05:46:33 -0800, Gabcia85 napisał(a):

    > Czy jest cos takiego jak fachowa porada prawna online?

    odradzam e-prawnik.pl

    zapłaciłem, zadałem pytanie po niepełnej godzinie
    otrzymałem odpowiedź, że nie mogą/nie są w stanie/nie chce im się
    i zapraszają mnie do kancelarii. Poprosiłem o zwrot pieniędzy
    miną prawie tydzień a kasy nie zwrócili, w rozmowie telefonicznej
    gostek cos nawijał o akceptacji takiego przelewu przez szefa,
    akceptacja przez szefa którego akurat nie ma na kwote 40-ści parę złotych,
    normalnie śmiech na sali.