eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! › Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!aotearoa.belnet.be!news.belnet.be!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xsne
    ws.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
    Date: Thu, 04 Feb 2010 18:13:14 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <hkevam$sbn$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hkbv8n$7je$1@inews.gazeta.pl> <6...@n...onet.pl>
    <hkc8o8$4iq$1@mx1.internetia.pl>
    <e...@4...com> <hkcqn6$6k1$1@news.onet.pl>
    <hkdu51$404$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hketqe$s75$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aeff179.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265303702 29047 79.186.135.179 (4 Feb 2010
    17:15:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 17:15:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
    Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <hketqe$s75$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626361
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04-02-2010 17:49, DarkDaro pisze:
    >> Możesz podać markę?
    >> Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?
    >>
    > S A M S U N G
    > Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł
    > ( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało
    > się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze
    > skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do
    > miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka
    > ogarnia.

    Uważam, że to świadczy o niesamowitym zaawansowaniu technologicznym
    Samsunga. Żeby tak wyliczyć, że coś tam w TV padnie w 25 miesiącu używania.

    To jest wyższa szkoła jazdy!

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1