  • Data: 2004-02-27 22:23:46
    Temat: Re: Poprosze o porade
    Od: "Marcys" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "wwierdak" <w...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:c1o4mr$37r$3@inews.gazeta.pl...

    > Bylem sprawca kolizji drogowej, na szczescie nic wielkiego sie nie stalo >

    (...)

    > Sprawa dla mnie jest o tyle dziwna ze nigdy nie bylem sprawca kolizji

    To w koncu byles, czy nie?

    Policja ma swoje postepowanie (podejrzewam, ze
    zakonczyli to mandatem dla Ciebie), a ubezpieczyciel
    swoje.
    Przeciez u nas wszystko odbiurokratyzowuja i upraszczaja.
    Nawet nie wiesz, jak bys sie zdziwil, gdybys zobaczyl,
    ile kwitów gliniarze musieli jeszcze potem wypelnic
    i odpowiedziec na pytania firmy ubezpieczeniowej -
    te same, co teraz Ty.