  • Data: 2007-05-16 12:15:45
    Temat: Re: Popchniecie
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <szpzlo.nie.lubimy.śmieci@zus.kki.pl> napisał w
    wiadomości news:f2ep98$s19$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sam jesteś cham i w dodatku półgłówek,

    Jeśli posiadanie całej głowy owocuje takimi pytaniami:

    > A dokładnie jakie? (potem cytujesz artykuł, nadal nie rozumiejąc jakie to
    > przestępswo popełnił policjant zeznając, że klient przewrócił się pomimo
    > tego, że był świadkiem pobicia)

    to ja dziękuję za taką głowę;))

    >od chrześcijaństwa, pokolenia jp2 czy co tam wymyślisz jestem naprawdę
    >daleko.

    Jesteś bezwyznaniowcem? Dla mnie to synonim wyrazu bezmózgowiec.
    A w żadnej znanej mi religii drugi człowiek nie jest "ścierwem". Tak możesz
    mówić w uniesieniu tylko o sobie;)

    >Akurat wyznanie nie ma tu nic do rzeczy.

    A moim zdaniem ma. To nie moja wina, że zaprezentowałeś się tutaj jak
    niewychowany śmieć.
    Popraw się bracie.

    --
    Pzdr