  • Data: 2004-08-04 12:52:22
    Temat: Re: Ponad moje siły - Egzekucja, Sąd, Komornik
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia 4 Aug 2004 13:12:34 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

    > na piśmie poprosić o sprostowanie oczywistego błędu pisarkiego.
    >
    > potem pozostaje chyba skarga do RPO :> Osobiście poszedłbym z tym wszystkim
    > (oryginały pism) do prezesa sądu (zawsze przyjmuje raz w tygodniu).

    TERMINIE

    > nie ma określonych ustawowo jest tylko min 14 dni po powiadomieniu
    > dłużnika.

    Problem polega na tym, iż ruchomości zajęte to sprzęt komputerowy, który traci
    z czasem na wartości, komornik twierdzi że nie może nic zrobić jeśli
    postanowienie o jego właściwości do działania w sprawie się nie uprawomocni, a
    ja nie mogę sprawdzić KIEDY się uprawomocni, bo w sądzie tego nie wiedzą
    (termin to 14 dni od doręczenia postanowienia), akt mi nie pokażą bo nie jestem
    stroną, i pytanie jeśłi już sięuprawomocni JAK ZMUSIĆ komornika do licytacji
    zajętych komputerów ?