  • Data: 2004-05-22 13:27:26
    Temat: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    x wrote:

    > Witam serdecznie ...
    >
    > mam następującą sytuacje z PTK Centertel - w dniu 17 marca aktywowałem
    > mBox VIPa (usługe umożliwiającą mi wysyłanie/odbieranie faxów przez www).

    > 1/ Czy taką sytuacje można uznać za rażące uchybienia po stronie operatora?
    > 2/ Czy w związku z tym mam prawo zarządać rozwiązania umowy o świadczenie
    > usług
    > telekomunikacyjnych na tym numerze bez ponoszenia dodatkowych kosztów
    > (zerwanie
    > kontraktu - coprawda kończy mi się on już w październiku jednak straciłem
> [...]

    Czy kupiłeś telefon 17 marca?
    Jeśli nie to dlaczego nagle chcesz żądać zerwania umowy, skoro do tej
    pory korzystałeś z ich usług bez mBox VIP?

    > 3/ Czy rekompensata w takim przypadku kiedy usługa nie działa 2 miesiące
    > powinna
    > wynosić tylko 16 zł?
    > 4/ Czy ktoś ma jakiś pomysł co powinienem zrobić teraz?

    Zrezygnuj z mBox VIP, złóż reklamację i zarządaj zwrotu abonamentu za tą
    usługę.
    Ja tak zrobiłem i bez problemu dostałem całość z powrotem za 6 miesięcy,
    bez żadnych dopisków "w drodze wyjątku"