  • Data: 2016-01-18 13:48:10
    Temat: Re: Pomyłka w przelewie
    Od: Moskitier <m...@b...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-18 o 13:32, Liwiusz pisze:

    > To, że napisze, że to pomyłka, nie oznacza, że to będzie pomyłka, bo
    > przecież z twojego opisu wynika, że do żadnej pomyłki nie dochodzi.

    A może ta osoba która mu wpłaciła te pieniądzę, też to zrobiła
    specjalnie ? skad wiesz że nie ?:)

    Wg mnie i uważam że też innych osób jak ktoś wpłaci omyłkowo itp
    pieniądze, to owszem osoba która je dostała musi oddać, ale za przelew
    musi zwrócic, tzn jak ja bym miał taką sytuacje i jakbym dostał 25 zł to
    bym oddał 22 zł. 3 zł u mnie w banku kosztuje przelew.