  • Data: 2009-06-07 22:16:26
    Temat: Re: Pomyłka czy próba oszustwa?
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Umówmy się, że zielonego pojęcia o praktyce nie masz.

    Umówmy się, ze jako praktyk dobrze wiem, jakiego rodzaju sprawami zajmuje się
    PG. Przy wyłudzeniu musi być to co najmniej art. 294 par. 1 kk.

    > I tu również się z Tobą zgodzę. Z tym, że nie proponowałem nigdy
    > korzystania z tych uprawnień, a w mojej ocenie o wiele właściwsze będzie
    > zastosowanie art. 20 ust. 2 Ustawy o Policji.

    A przeczytałeś chociaż te przepisy? Bo właśnie one odsyłają do art. 20 ustawy
    o Policji. Który nie znajdzie tu zastosowania, z powodu wymienionych tam
    ograniczeń (zwłaszcza w ust. 5). Notabene, przywołany przez ciebie ust. 2 art.
    20 już nie obowiązuje.

    > I tak na przyszłość. To lista dyskusyjna. Może się oczywiście wypowiadać
    > każdy i nie ma tu problemu, że ktoś czegoś nie wie. Ale zanim komuś
    > bezpośrednio zarzucisz indolencję, to upewnij się, czy sam wiesz, o czym
    > piszesz.

    Gdy piszesz takie rzeczy pod adresem kogoś tuż pod tym, jak sam popisałeś się
    kompletną indolencją, to bardziej jest żałosne niż smieszne...