    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomylka bankomatu
    Date: Fri, 16 Sep 2005 16:18:03 +0200

    Re to: Gamon' [Fri, 16 Sep 2005 15:31:22 +0200]:

    > Mnie tez, ale juz nie oddaje (poza jakimis malymi sklepikami, gdzie
    > bywam czesto) i nie uwazam, ze to nieuczciwe.
    > Powod? Nagminne jest, ze sprzedawca "akurat" nie ma wydac reszty.

    Ja w sumie po marketach i innych takich sporadycznie latam, a te
    sklepy w ktorych kupuje zazwyczaj sa tymi samymi w ktorych kupuje
    od kilku lat. I uklady ze sprzedajacymi zawsze mam dobre, jak sie
    machne to mi mowia, jak oni sie machna to ja im mowie, jak nie ma
    wydac to odbieram jutro, jak mi paru zl brakuje to doplacam jutro
    i tyle. Nie zdarzylo sie jeszcze zeby mnie ktos orznac probowal.

    W marketach natomiast jestem raz na ruski rok, a proby wydania nie
    do takiego nominalu jaki dalam albo zeskanowania czegos podwojnie
    sa nagminne i zdarzyly mi sie wiecej niz pare razy. I mam wrazenie
    ze tam bym sie chyba z oddawaniem nie wyrywala, jak Kuba Bogu...

    Kira