eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartąRe: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Date: Tue, 27 May 2008 12:17:31 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <g1gn3o$d0o$10@news.onet.pl>
    References: <4839b256$1@news.home.net.pl> <g1ce9o$cpr$5@inews.gazeta.pl>
    <g1ceks$ita$1@inews.gazeta.pl> <4839bed7$1@news.home.net.pl>
    <g1chjq$cpr$10@inews.gazeta.pl> <g1cjdj$19r8$1@news2.ipartners.pl>
    <g1ckis$qlk$1@node1.news.atman.pl> <g1f525$2qbh$1@news2.ipartners.pl>
    <g1ggb2$g3m$1@node1.news.atman.pl> <g1gj79$d0o$4@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com> <g1gjid$d0o$5@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: dpl72.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1211883449 13336 83.24.145.72 (27 May 2008 10:17:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2008 10:17:29 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:535080
    [ ukryj nagłówki ]

    januszek pisze:
    > Liwiusz napisał(a):
    >
    >>> Ciekawy jestem czy w razie reklamacji złożonej poprzez bank, instytucja
    >>> rozliczeniowa uznałaby, że za operacje na różnych paragonach można
    >>> obciążyć klienta. Moim zdaniem to bardzo, bardzo mało prawdopodobne.
    >
    >> Nie widzę żadnych przeszkód ku temu. W ogóle skąd pomysł, że
    >> akceptacja karty musi się zgadzać z pojedynczym paragonem? Co ze
    >> sprzedażami nie udokumentowanymi paragonem?
    >
    > Klient reklamuje transakcje - więc niejako obowiązek odparcia zarzutu
    > spoczywa na punkcie detalicznym, w którym tę transakcję przeprowadzono.


    No to sklep pokazuje podpis klienta pod zaakceptowaniem kwoty na
    slipie. I teraz na kliencie ciąży obowiązek udowodnienia, że podpis nie
    oznacza tego, co wydaje się, że oznacza.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1