eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą › Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Date: Sun, 25 May 2008 21:18:37 +0200
    From: Birka <n...@n...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    References: <4839b256$1@news.home.net.pl> <g1ce9n$p5b$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <g1ce9n$p5b$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 87.204.219.1
    Message-ID: <4839bbc2$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1211743170 87.204.219.1 (25 May 2008 21:19:30 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 28
    X-Authenticated-User: sebastian.friend
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:534611
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:4839b256$1@news.home.net.pl...
    >
    >> Dnia 16 maja zakupiłam buty z sklepie za 140zł. Po paru dniach
    >> przyszedł wyciąg i okazało sie ze sprzedawca ściągnęła mi z konta nie
    >> 140 zł a 1400 zł. Poszukałam paragonu no i na fiskalnym mam 140 a z
    >> polcardu mam 1400 zł. Co tam zrobić? co powiedzieć jutro? i co będzie
    >> gdy mi powie kobieta ze mam spadać na drzewo? Jak mogę sie przygotować
    >> jutro na rożne ewentualności??
    >
    > Najszybciej będzie to skorygować w sklepie. Muszą wykonać operację
    > zwrotu z karty na to 1400 zł (tak jakbyś zwrócił buty i nabić od nowa
    > 140 zł. Jeśli nie będą chcieli - choć wątpię - to złożyć reklamację w
    > banku. Ale wówczas to chwilę potrwa. Na grupie o bankach pisywali, że i
    > kilka tygodni trwa, zanim to się wyjaśni tą drogą, albowiem bank to
    > reklamuje nie w sklepie, tylko u pośrednika, a ten dopiero w sklepie. W
    > ostateczności, jak nie będą chcieli oddać, to zostaje zawiadomienie o
    > oszustwie oparte na tym właśnie, że nie chcą oddać (bo pomyłka sama w
    > sobie oszustwem nie jest, ale w połączeniu z uporem w odmawianiu zwrotu
    > już tak).

    Pracuje w sklepie i jak u siebie robię raport po całym dniu no to chyba
    widzę ile mam gotówki i ile mam karty.
    Jeśli by mi sie nie zgadzało o ok 1300 zł no to chyba bym sie tym
    zainteresowała i zaczęła szukać błędu. zawsze pozostaje zadzwonić do
    banku i wyjaśniać sprawę. Przecież bank ma moje dane i doszedł by do
    tego ze to kupiłam. Przecież muszą sie liczyć z tym że sie zjawię.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1