    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomóżcie?! Płacić komornikowi, czy=?UTF-8?B?IGRvc3Rhd2N5Pw==?=
    Date: Tue, 9 Mar 2010 21:11:37 +0000 (UTC)

    S P 1 Q X L wrote:

    > Drążę, bo komornik jest ponad 300km od przedsiębiorcy, a tenże
    > ma konto w banku z którego przelew kosztuje 16zł. Niedużo, ale dla
    > małego sklepiku, dużo. I teraz tenże przedsiębiorca ma kilka razy
    > w miesiącu puścić przelew do komornika za każdym razem buląc
    > 16zł, a to już rozbój w biały dzień.

    Tak praktycznie - w większości banków wpłata na konto w oddziale
    banku który to konto prowadzi jest "bezkosztowa". No, prawie - trzeba
    podjechać do tego banku. Mnie się zazwyczaj nie opłaca/nie chce. ;-)

    W większości, bo już np. City Bank żąda zbójeckich opłat. Raz
    wpłacałem niewielką kwotę na czyjeś konto w city, i obok było pko
    SA.
    O dziwo - TANIEJ było wpłacić to PKO SA ;-) Gdyby nie to że
    zależało mi na błyskawicznym dotarciu kasy, to bym tak zrobił
    (gość uzależniał wysyłkę danego dnia od tego czy kasa dotrze do
    11.00, bo tej godzinie kurier odbierał od niego przesyłki).

    A jeszcze praktyczniej - znaleźć innego dostawcę.

    --
    Pozdro
    Massai