  • Data: 2004-01-19 19:59:03
    Temat: Re: Pomowienie
    Od: "Adrian" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o to ze rozpowiem o kim ze jest zlodziej bo ukradl cos.I wiem na 100
    % ze mam racje.Wszyscy co znaja sprawe tez sa przekonani o winie lacznie z
    policja.Ale nie ma wystarczajacych dowodow zeby skazac .Czy wtedy ci
    posadzeni moga oddac sprawe do sadu za znieslawienie i zadac
    odszkodowania.Czy sad moze np. powiedziec ze nie jest udowodnione ze to oni
    ukradli ale nie jest rowniez powiedziane ze tego nie zrobili gdyz wiele
    wskazuje ze mogli ukrasc i dlatego nie mozna ukarac za pomowienie.